Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM is een bedrijfsoplossing voor klantrelatiebeheer (CRM) waarmee bedrijven slimmer hun producten en diensten op de markt kunnen brengen, effectief en productief kunnen verkopen en overal klantenservice kunnen bieden. We bieden sociale inzichten, bedrijfsinformatie en productiviteit met One Microsoft-oplossingen. En we leveren Microsoft Dynamics CRM in de cloud, on-premises of met een hybride combinatie.

Wat is CRM?
Klantrelatiebeheer – vaak CRM, CRM-systeem of CRM-software genoemd – is een bedrijfsoplossing die bedrijven helpt om hun marketing, verkoop en servicebinding met hun klanten te verbeteren. Hiermee wordt de organisatorische efficiëntie verhoogd, terwijl de klantervaring verbeterd wordt.

Wat kan CRM voor uw organisatie doen?
CRM helpt de kosten te verlagen en de winstgevendheid te verhogen door bedrijfsprocessen te organiseren en te automatiseren zodat klantrelaties en klanttevredenheid voor alle interacties worden vergroot. Hierbij valt te denken aan marketing, verkoop en klantenservice. CRM-oplossingen kunnen rendement (ROI) opleveren via marketingautomatisering, klantenservices en automatisering voor het verkoopteam.

We bieden ook mobiele CRM-apps en CRM-platformen waarmee u uw klantenrelaties op uw mobiele apparaten kunt beheren. Daarnaast bieden we hulpmiddelen waarmee u uw gegevens kunt integreren met sociale media en rechtstreeks vanuit sociale media kunt communiceren naar uw CRM-app.

Klantenbinding
De oplossingen voor klantenbinding van Microsoft Dynamics CRM bieden bedrijven de mogelijkheid om buitengewone klantervaringen te leveren aangezien een positieve klantervaring steeds belangrijker wordt voor het aantrekken en vasthouden van klanten. Hiermee is het mogelijk om lange termijn relaties op te bouwen die gebaseerd zijn op kennis en vertrouwen. Deze lange termijn relaties zijn persoonlijk, proactief en voorspellend voor marketing, sales en klantenservice.

Met deze intelligente klantenbinding is een bedrijf in staat om het vertrouwen, de loyaliteit en het inzicht van de klant op te bouwen. Het proces van klantenbinding is maatwerk. Het moet passen bij uw klant. Met de oplossingen voor klantenbinding helpen we bedrijven om uw klanten de juiste ervaring te bieden.

Personaliseer klantervaringen met complete en effectieve trajecten die uw bedrijf en de klant verbinden op het juiste moment en de juiste plaats.

Zorg voor proactieve ervaringen door de volgende beste interactie met uw klant te bepalen op basis van context.

Maak klantenbinding voorspellend door gebruik te maken van analyses: interne en externe gegevens om patronen te identificeren en uitkomsten te voorspellen.

Wilt u kennismaken met Microsoft Dynamics CRM en zien welke voordelen deze software biedt voor uw organisatie? Volg dan de interactieve demo van Microsoft of maak meteen vrijblijvend een afspraak met één van de specialisten van HGH. Wij helpen u graag verder!