Remote support, eindgebruiker support en interim basis

Remote Support Contract

Het HGH Remote Support Contract biedt:

  • Per e-mail en/of telefonisch via helpdesk verstrekken van informatie en adviezen over het gebruik van de programmatuur, met dien verstande dat;
  • Het aantal in te dienen calls afhankelijk is van uw jaarlijkse support bijdrage (zie algemene voorwaarden voor actuele details).
  • Het mogelijk is om additionele calls te kopen.

Inbegrepen
Initiƫle registratie en analyse (remote) van de call (betrekking hebbende op bestaande functionaliteit) door een functioneel consultant binnen kantooruren, mits door klant voldoende gedocumenteerd aangeleverd.
Antwoord terug naar klant (op basis van gestelde prioriteit).
Voor prioriteit 1 calls (uw bedrijf ligt stil als gevolg van AX) een reactietijd van maximaal 1 uur.

Het reguliere supportcontract gaat uit van een interne eerste lijn support afdeling bij de klant. Deze afdeling fungeert dan als eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers binnen de klantorganisatie. In de regel wordt dit door de ICT afdeling of een intern competence center ingevuld. Twee personen van deze ICT afdeling / dit competence center, zijn dan de contactpersonen naar HGH voor het doorplaatsen van supportverzoeken die men zelf niet opgelost krijgt. Het aantal calls dat een klant per jaar kan indienen binnen het reguliere supportcontract, is gerelateerd aan de bijdrage vanuit het supportcontract.

HGH Eindgebruiker Support Contract
Als uitbreiding op het reguliere HGH Remote Support Contract biedt HGH haar klanten de mogelijkheid om (een deel van) de rol van het interne klant competence center over te laten nemen door HGH. Dit doen we door vanuit HGH altijd een vaste capaciteit aan uren voor u te reserveren. Gedurende deze uren loggen we actief bij u in en gaan met de door u geregistreerde issues aan de slag.

Tevens biedt HGH u de mogelijkheid om op interim basis deze rol bij u in te vullen. Denkt u hierbij aan vakantieperiodes, ziekte, of piekmomenten.